søndag 16. desember 2007

FAME





































16 kommentarer:

Tolly sa...

Fine bilder av dere :) tatt i sommer? e høst?
for eg vurderer fame fotografering av meg og amalie.men venter til vi bir brune :P hihi

Anonym sa...

heei ;) tusen takk, det ble tatt i mai.. hehe.. fikk endelig betalt dem og sånn nu.. kremt :P
men FAME er dyrt!

Linda K. Hansen sa...

Ååh, så nydelige bilder! Vil også ta sånne bilder, men dyrt ja! :P Søtt at dere tok med dyrene deres :D Kjempefine!

Tolly sa...

mai.. ahh trodde det var nu i høst siden jeg syns den hårfargen du hadde sist i sept.. men sikkert du farger håret oftere enn jeg tror .. haha.. ja fame er dyrt.. men verdt minne :D

Claudia sa...

Fine bilder.. Og det ene bildet av Leah var bare fantastisk :)

Anonym sa...

Tusen takk alle sammen!:)
Tolly: nei, jeg hadde jo den hårfargen fra mai til juni da, men så ble det en prøve i juni og juli, så tilbake til MIN KJÆRE farge igjen ;)

Ja, det er verdt minnene ja ;)

Unknown sa...

Nydelige bilder! :D Og jeg liker godt bildet av Lea ute i naturen også! :)

Anonym sa...

tusen takk,vennen :) håper alt er bra med deg borte i ålen, vi snakkes nok snaaart :)
koskos

Anonym sa...

fiine bilder. ohh, eg savner leah ! (=

lots of hugs, brede.

PS, hilser sindre mye fra meg.

Anonym sa...

Hei :)koselig at du savner lea :D

Hilser tilbake fra sindre.
Vi håper dere har det flott der nede, og ønsker dere
GOD JUL og GODT NYTTÅR :)

Anonym sa...

Herre.. Nydelige bilder! Kor er det Fame er hen?

Anonym sa...

takker :) Fame er mange steder i Norge, men disse ble tatt i tønsberg :)

Anine sa...

Nydelige bilder :-)

Anonym sa...

takk :D

Anonym sa...

Oh, nydelige bilder :D Hihi.. Bedre sent enn aldri å kommentere, men har ikke sett bloggen din før nå tror jeg.. :) Ok at jeg legger link på min blogg? :D
Godt nytt år snupp!

Anonym sa...

Heihei. tusen takk for det :)

Koselig at du la igjen hilsen i bloggen min, og du må gjerne legge linken min på din blogg, la din på min uten å spørre:S ops,hehe. men håper at d var i orden uansett da?:)
Håper du dere har det bra, og koser dere masse i romjula;)

Godt nyttår til deg og:)