mandag 3. desember 2007

Ja her er jo jeg da.

Hmm, så skulle jo det første innlegget kanskje vært "koseligere", men siden det var det første jeg satt og tenkte på , så fikk jeg legge det inn.
Jeg har nå kastet meg på bloggbølgen jeg også, kommer nok ikke til å dele mine INNERSTE tanker her, men kanskje fortelle litt om vår hverdag:)

Bor nå i Larvik, med min bedre halvdel Sindre.
Bor under hans farmor, men det er kun frem til 11. januar, da vi har kjøpt oss en liten "søt" leilighet på bommestad, som vi teller ned dagene til skal bli vår!:) eller den er jo vår da, men til vi får sette våre føtter innenfor dørkarmen for å bli :)


Med min "little dog" driver jeg på med lydighet (littegrann), men mest agility <3.> Men sånn som jeg jobber nå, så får vi ikke trent så mye som må til for at vi skal nå dit jg vil, men håper på at det blir forandring i det etter jul! For det er noe både hund og eier syns er kjempe moro! :)

Jobber i Andebu og Sandefjord, mens jeg driver å tenker over hva jeg egentlig vil bli, så jeg får satt igang med å studere. Skader jo inte med mer penger inn på kontoen samtidig som jeg finner ut hva jeg vil, hva ? arbeidserfaring e hell itj dårleg :) Sindre er nu blitt en motvillig nattravn:P han jobber som avisbud. Samtidig så jobber han også på Brohuset i Sandefjord,og i Andebu som vikar, og vikar på Nedre gausen :) flere jobber har han altså.

Nu nærmer jula seg, og jeg må si at vi gleder oss til det. Har jo alltid vært den som frydet seg utrolig over jula :) god mat og kvalitetstid med familien, det skal bli godt det! :) Ha en fin natt alle sammen, og sov godt i nattens mørke :)


8 kommentarer:

Anonym sa...

søt side og rosahet kler deg. thihi.. stå på!

Unknown sa...

Grattis med ny blogg til deg også! :) Det er ingen fasit på hvordan blogg skal være, så skriv akkurat som du vil! ;)

Linda K. Hansen sa...

Weeeeh! Visste ikke at du hadde blogg! Velkommen til blogspot'n! :D Håper alt går bra med deg. Klem

Anonym sa...

lindakvakk: satt og kjedet meg en kveld,så fant jeg ut at jeg kunne hive meg på bloggbølgen jeg og:p
her er alt bare superdubert :)
håper også det går bra med deg..:)
ha en fin dag:D

Anonym sa...

og takk til katja og trude:D

Eivor sa...

Hei! Lenge siden sist! Visste ikke at dere bodde i Larvik nå :)

Nydelig hund du hadde :)

Anonym sa...

Hei eivor!:) koselig å høre fra deg,lenge siden sist ja! vi har bodd i larvik i over ett år vi :P
hvor bor du hen for tiden?

takk for det du sa om Leah :D

Eivor sa...

Har bodd i Larvik siden sommeren... :P