torsdag 27. desember 2007

En søt blomst - fra en søt venn!

Ja,nu er det jo juletider, selv om selve juleaften er over!

Har kost meg masse, til tross for at jeg har vært syk... :( men heldigvis har jeg en god kjæreste som vartet meg godt opp mens jeg var syk! :)


Jeg leste det Linda H skrev på sin blogg, om hvor viktig det er å gi komplimenter til venner, syns det innlegget hennes var kjempe bra:) er heelt enig med henne, men det er vel de fleste;)

Så kom jeg til å tenke på en annen ting.
Her om dagen kom Doris (Sindres bror sin kone) bort til meg med en søøøt blomst. Det er vel noe noen kaller "småting" , eller noe... Men jeg ble faktisk smigret der jeg stod med denne blomsten i hånden. Man blir vel kanskje litt følelsesladet i juletider ?

Syns det var søtt av henne å gi meg denne blomsten. Det får en til å føle at en setter pris på deg, og det er en god følelse som mange burde få føle :) selv om det var "så lite", så syns jeg det var "så mye" uansett :P Så poenget med dette jeg skriver her, er vel egentlig at det skal ikke så mye til for å glede en person, så derfor er det noe vi kunne gjort oftere, akkurat som Linda H skriver i sin blogg, at vi burde være flinkere til å gi komplimenter! :)
* tenk om alle var like flinke til det, det hadde vært noe det.... :P *
jeg skal hvertfall prøve å bedre meg på den fronten ;)
Ha en fortsatt god julefeiring alle sammen! :D kos dere masse:D

2 kommentarer:

Linda K. Hansen sa...

Weeeh! :) Nå smilte jeg! Koselig at du likte innlegget mitt om det med komplimenter :P Ja, det er utrolig viktig. Det er bare små ting som skal til for å glede andre :D Jeg hadde blitt utrolig glad for rosen, det er jo en kjempe snilt av henne å gi deg det :) Det varmet, ikke sant?

Må flire litt, - tenkte først hvem "Linda H" er, men det er jo meg. Sier aldri kun H'en når jeg sier navnet mitt. Hihi :) Men det er helt i orden ;D Bare litt artig dette her.

Håper dere vil storkose dere på nyttårsaften :) Klem!

Anonym sa...

Heihei!:) klart jeg likte innlegget,var jo kjempe bra skrevet :) det skal du ha;) hihi..
Gjett om det varmet da hun ga den rosen! hihi.. så godt vi er enige der :P hehe..

Ja, men jeg kjenner jo Linda B (dama t tommy) også, så da har det blitt vane for meg å si Linda H her i vestfold :P hehe...

Takk, vi skal nok storkose oss, og det må dere også gjøre :)

ha en strålende nyttårsfeiring!:)

Klemmer :)