tirsdag 4. desember 2007

Den siste personen som:
1. Sov i samme seng som meg: Sindre og leah:P
2. Så meg gråte: Sindre
3. Du spiste middag med: Helga og Valfrid, spiste sist på jobben sjø.
4.Snakka med meg i telefonen:Sjefen min,Bente.
5. Sa at han elsket meg og mente det: SIndre
6. Overrasket meg: Sindre
7. Fikk meg til å le: Leah
8.Ville du enten:1. Piercet nesa eller tunga?: Tunga, har jo der allerede.
9.Være seriøs eller morsom?: Begge deler er en god egenskap, man må bare være det på rett tid :)
10. Drukket helmelk eller skummet melk: skummet of course!
11. Dødd i en brann, eller druknet?: jeg vet ikke, vil helst ikke velge:P
12. Tilbringt tid sammen med foreldrene dine eller fiendene dine?: ville ikke likt å tilbringe tid med fiender! :O
13. En enkel eller komplisert person?: Tja, det varierer.
14. Hardcore eller myk?: Er nok begge deler, vil jeg tro.
15: Blomster eller godteri: Måå vel velge blomster:( da jeg skal trappe ned på godteri...
16: Grå eller svart: spørs i hvilken forbindelse.
17.Fargede eller svart/hvite fotografier: tja, liker begge deler.
Begjær eller kjærlighet: kjærlighet!
18. Soloppgang eller solnedgang: kanskje solnedgang, mens vi spiser en romantisk middag, eller soloppgang med en romantisk frokost. nei begge deler sier jeg :)
19. M&M eller Skittles: tjaa, spørs hva jeg har lyst på akkurat da. sjokolade el mer søt godis.
20. Å være oppe seint eller stå opp tidlig: Oppe seint og stå opp tidlig, en mellomting av begge:)

Svar ærlig...:
1. Liker du noen?: Ja, det er helt sikkert!
2. Vet denne personen om dette?: ja, det håper jeg da virkelig!:P

Foretrekker du...:
1. Sol eller måne: Sol.
2.Vinter eller høst: Vinter, men da skal det være en skikkelig vinter og da!!
3. Venstre eller høyre: venstre.
4. 10 bekjente eller 2 bestevenner: 2 bestevenner
5. Sol eller regn: Sol.
6. Vaniljeis eller sjokoladeis: SJOKOLADE IS!:D
7. Vodka eller Jack: Vodka om jeg må velge.

Om meg...:
1. Hva er klokka nå: 13.31
2. Navn: Jeanette Cathrine
3. Nickname: Tja, har ingen egentlig, men hørt flere.
4. Hvor ble du født: Bærum sykehus
5. Fødselsdag: En kald vinternatt i nittenåttifem :)
6. Hva vil du ha: En herlig jul med familien min! (og det skal jeg få)
7. Hvor vil du bo: mens jeg er ung vil jeg bo litt i utlandet, men når jeg blir voksen så håper jeg på vestfold :)
8. Hvor mange barn vil du ha: 2!
9. Hva ville du ha kalt jenta di: nei, det vet jeg ikke. forandrer mening hver gang jeg tenker på det:P
10. Hva ville du ha kalt gutten din: aner ikke!
11. Vil du gifte deg: Ja,gjerneee!

Enestående:
1. Dårlige vaner?: glemme penger hjemme, skjer jo bestandig!
2. Kan du rulle tunga?: Nei:(
3. Kan du høyne det ene øyebrynet ditt? trudde jeg kunne,men da jeg prøvde nå,så gikk det ikke :S
4. Kan du skjele med øynene? Ja
5. Hvilken sko taes på først?: det varierer:P
7. Noen gang kasta en sko på noen?: Ja, tro meg!!men ikke de siste årene:) var vel mest i "barneårene":p
8. I gjennomsnitt, hvor mye penger har du i lommeboka?: det varierer bestandig.
9. Hvilke "juveler" bruker du?: en av de tre smykkene jeg har fått av sindre gjennom vår tid sammen!
10. Tvinner du eller kutter du opp spaghettien?: begge deler.
11. Favorittis?: det varierer,men sist sommer var det balltopp daim:P
12. Hvor mange frokostblandinger står det i skapet?: 2
13. Favorittdrikke?: SJOKOLADEMELK.*sukk*.
14. Lager du mat?: Jaa,always!

I løpet av den siste mnd'en har du...:
1. Kysset noen?: Ja, kyss får og gir jeg daglig:P
2. Kjøpt noe du egentlig ikke trenger?: ja, det tror jeg nok.
3. Sunget foran noen?: ja,dessverre:P
4. Fått klem?: hveer eneste dag får jeg det!:)
5. Følt meg dum?: ja, det har jeg helt sikkert
6. Blitt full?: ja:S julebord tar av av og til!
7. Dansa crazy?: husker ikke helt her og nå.
i8. Tatt en hårklipp?: Nei, men må til ass!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oppdaget deg her nå! Velkommen hit :)

Svani sa...

Hei, Jeanette..!

Kjekt å oppdage deg her inne på blogspoten :D
Ganske fin side og masse spennende å se og lese :D
Greit at jeg har linken din som bloggere på listen min?

Klem, Svanhild og Ole Chr. ;)>

Anonym sa...

Hilde: takk,takk :)

Svani: Heei du:) jo takk for det :) din blogg er fin den også ;)
ja,legg meg gjerne til du,så legger jeg til deg også nu,regner med at det er i orden:P
håper alt står bra til med dere :)

Klem fra meg ;)

Anine sa...

Hei, og velkommen etter :-D

Anonym sa...

takk så mye :)