onsdag 21. mai 2008

- Vargåsens Laluna -


Sorg.


Jeg stryker over din gylne pels,
men halen din slår ikke mer.
Dine øyne er lukket igjen,
over øyne som ikke ser.
Ditt gylne hjerte har sluttet å slå,
aldri mer løpe,hoppe, gå.
Alt er slutt, det er over nå.

Jeg legger hodet mitt ned mot ditt,
tårene drypper som blod.
Aldri mer skal det bli som før,
aldri mer oss to.
Som en isnende kulde inni meg,
kjenner jeg noe dør med deg.


Jeg snur meg,
du ligger så livløst og stille,
Du hadde kommet bare du kunne.
Skriket vil ut, men jeg lukker min munn.
Hvem var det som sa
”det er berre ein hund!”?


-Hvil ifred,vakre engelen min,takk for alt!-











10 kommentarer:

svan sa...

hei!

å så trist som skje:(:( vi tenker på dere! kjempe tung å miste dyr!:( men håpe uno og laluna snakke pen om oss en sted som ingen vondt der.... og kjempe søt bilder av ho!!!:D

RIP laluna<3

Jeanette Cathrine sa...

hei søte svanhild! Ja,enig med deg,sånt er trist!:( ja, uno og laluna er sikkert på et vakkert sted der de er venner ( hehe!)...
takk for det med bildene:)

god jenta mi ho!

Linda K. Hansen sa...

Åh, så trist å høre om dette.. :( Er lei meg på deres vegne. Håper det går bra med dere. Laluna har det godt nå der hvor hun er.. Nydelige bilder! Tenker på dere! Stor klem fra meg!

Jeanette Cathrine sa...

Heihei Linda! takk for ordene. Setter pris på det.. Joda, ho har det nok godt nå, ingen smerte lenger :) Jeg er glad ho ikke døde på 17. mai, men 19. mai istedet...ikke glad for det da,men du skjønner..Tusen takk for at du fikk meg til å komme meg ut liksom.. Klem tilbake! :)

Anonym sa...

Ånei... Det var virkelig trist å oppdage bloggen din på den måten. Leit at Laluna gikk bort nå..Hvordan har du det nå? Tenk på at Laluna løper rundt lykkelig og får masse av det hun liker så godt nå sammen med alle kjente hunder og katter som også har gått.. Det pleier jeg å tenke på når det kommer til Emma, og det har alltid hjulpet lirr.. Klemmer fra Iselin

Jeanette Cathrine sa...

Hei! Takk for hilsenen. Joda, det går egentlig greit,for jeg har ikke helt skjønt det fordi jeg har ikke vært hos pappa enda, så tror en del av meg liksom tror ho er hos pappa enda, kanskje like greit? ja, tenker som du gjør,og det hjelper masse!:) Håper alt er bra med deg,og at Tia har kommet seg enda bedre til rette nå. Må få hilse på henne en dag altså! KlemKlem :)

Anonym sa...

Uff, trist.. Har opplevd det selv før, du vet.. Håper du har det bra ellers! Må få gratulerer med jeg regner med du vet hva :) Hehe.. Fikk høre det for en uke siden ;) Spennende! Stor klem

Jeanette Cathrine sa...

Hei på deg,Marit! Ja,vet hva du mener ang opplevd det selv..:S sånt er alltid trist! men joda, ellers går alt fint.. :) og takk for gratulasjonen :) håper alt står bra til med deg også!:) Klem klem fra meg :)

Linda K. Hansen sa...

Bare hyggelig at jeg fikk deg til å komme deg ut :)

Jeg forstår litt det med at du føler at hunden fortsatt er hos pappa. Siden du ikke har vært hjemme enda. Bestefaren min døde da Anette, søsteren min var enda i Vancouver, så det gikk ikke helt opp for henne før hun var hjemme igjen - noen måneder senere.. :P Man må nesten kjenne det selv hjemme at de nære og kjære er borte..

Håper det går bra med deg - du får nyte sydenturen med Sindre :D
- KLEM!

Jeanette Cathrine sa...

Linda; Ja, er jo ganske normalt at det er sånn, så er litt spent på hvordan det går imorgen (Ska t pappa imorgen...)

Takk takk!
går suuupert med meg ellers vettu, bare tenker altfor mye på turen. huff. sliten i pappen! hehe..

Ha en finfin helg og uke!

KLEM