tirsdag 4. mars 2008

Hjerteskjærende!!!

Ja, jeg ELSKER dyr, spesielt hunder,og dette gjorde meg bare sinnsykt siiint og vondt!! at det går an å være så hjerteløs, og tro at det er humor i dette, at det i det hele tatt er noe de klarer å gjøre :( Jeg ser hvertfall INGEN humor i dette!! ser heller umenneskelig DUMHET!!!!

Den pipingen/lyden man kan høre i det valpen "flyr" nedover og dunket i det den lander gjør såå vondt :( for å si det slik, HÅPER den døde momentant!!!!

her er innlegget til artikkelen i VG: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=504336

også er det fra youtube.com der man ser det som skjer, anbefales egentlig ikke,da det er vondt å se det :( men for de som vil....:
http://youtube.com/watch?v=oSzw0bc9FiY

6 kommentarer:

Linda K. Hansen sa...

H e r r e g u d .. det kommer stadig flere vonde videofilmer med dyremishandlinger.. Orket knapt å se denne.. Tør ikke å sjekke den andre linken. Valpen så redd ut. Stakkars! Hva er det med folk og dyremishandling!? Seriøst.. det må ta slutt! Jeg forstår ikke..

Jeanette Cathrine sa...

enig med deg der, forstår det heller ikke!! :( skulle ønske det var noe som gjorde at vi kunne stoppet dyremishandling, men det føltes så fjernt for min del.. vet at man kan bli medlem av organisasjoner osv, men likevel ,føler at det ikke bidrar til slutt, selv om det bidrar til å bli bedre...
dakars lille puppyen, den så veeeldig redd ut ja, og det forstår jeg.. hadde ikke følt meg så trygg om jeg ble holdt etter nakkeskinnet og hivd ned fra et fjell!:o
umenneskelige egostiske soldater,som liksom skal være ute for å kjempe, så finner de på noe så teit som det! grrr

Anonym sa...

åå fy faen!! mann er så slem! stakka søt valp!:(
skulle ønske jeg kaste mann ut i fjell og får sikker vondt!!!!!!!!

blir så sint og trist!

grrr bare sååååå trist!

Jeanette Cathrine sa...

Svan: Ja er HELT enig med deg,hadde faktisk vært en FRYD å kaste mannen utfra fjellet!!! grr... håper han ikke dør, men får vondt for alltid! *ler ondt*...

blir også trist og sint jeg og! :(

Tolly sa...

Orker rett og slett ikke å se sånn e vonde video filmer om de dyrane som lider .. fy fan. blir så forbannna at jeg får lyst til å gjøre noe ondt mot de menneskene som har gjort det.. gjøre på samme måte som de gjorde mot dyrane.. så de får selv merke lidelsen..
er så irriterende at det ikke er noe kontroll over det.. på internett finnes det abolutt alt fra gode til onde filmer..

Jeanette Cathrine sa...

Ja, er helt enig med deg, Tolly.. blir også forbanna over det.. kan ikke skjønne at folk kan være så hjerteløse og at de klarer å finne på noe sånt! :(

Ja,er mye dritt på nettet,dessverre..